Jannie-Paul-In-ZuidAmerika.reismee.nl

Voorbereidingen voor de huwelijksreis

Het is bijna zo ver. We gaan op VAKANTIE. Jannie en ik zijn nu druk in de voorbereidingen. Alle spullen klaar leggen. lijstjes maken met spullen die mee moeten en natuurlijk heerlijk aan het inlezen voor de vakantie. Het vakantiegevoel is echt aan het komen!!

We zullen proberen af en toe iedereen een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen via deze site.

Arjen

Heel veel plezier en geluk gewenst!

Enjoy!

Alexander

Ik kijk naar je eerste log en vooral jullie foto's uit!!
Geniet ervan, een mooiere jaarwisseling kun je je niet bedenken ;)

Hans Stupers

Ik heb je gelukkig toch over kunnen halen. Ik zal jullie verhalen regelmatig met plezier volgen.

Jerry

Ik zit er helemaal klaar voor, ben reuze benieuwd!

JPB

De werkvloer heb je inmiddels verlaten. Ik zag je met kerstpakket vertrekken. Of is dat je overlevingspakket voor Zuid Amerika?
Hoe dan ook: veel plezier.

Jurian

Paul en Jannie, een hele mooie vakantie gewenst!

Bouwy

Veel plezier en geniet van elkaar!

Bryan

Ik wens jullie heel veel plezier. Denk soms eens aan het mooie weer hier in Nederland ;)

Kelly en Ringo

Heel veel plezier, fijne feestdagen aan de andere kant van de wereld, maar dat komt wel goed. Goede reis en en tot over 6 weken!!!

Groetjes Kelly en Ringo

Pa en Ma

Hopelijk heb je de eerste reis erop zitten als je dit leest. Hééééééél veel plezier gewenst en Paul zorg goed voor haar. Dat geldt overigens ook voor jou hoor Jannie, zorg goed voor Paul.

Groetjes Paps

D.S.

Hey Sjaakies!

heel veel plezier daar! Ik zal zeker vaak jullie site checken om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken!!
liefs
De Sjaak (en Paul)

Rob Hendriks

Hoi Paul en Jannie,

Bellen is me niet meer gelukt; dan maar via de weblog: heel veel plezier tijdens jullie reis.

Ik kijk uit naar de foto's!

Groeten,

Rob

Ma en Pa

Jullie zijn inmiddels goed aangekomen in Peru. Veel genot met de verdere reis. We volgen de reis aan de hand van de vouchers die we van jullie gekregen hebben.

Karin

Hey Paul en Jannie,

Geniet van jullie mooie reis, ik ben benieuwd naar alle belevenissen.
Uiteraard ook hele fijne feestdagen voor jullie!

Liefs
Karin

Ton

Hoi Paul en Jannie,

Hopelijk zijn jullie inmiddels beetje geacclimatiseerd.
Wordt tijd voor de eerste foto's. Iedereen zit met smart te wachten.

Veel plezier en blijf gezond.