Jannie-Paul-In-ZuidAmerika.reismee.nl

Even relaxen in San Pedro de Atacama

Zo, de nieuwe foto´s staan er bijna allemaal weer op. Paul is de laatste op een USB aan het zetten. We zijn nu in San Pedro de Atacama in Chili en dat is een heerlijk gezellig dorpje net over de grens bij Chili.

We hebben de prachtige Salar de Uyuni en de woestijnrit richting Chili vol geisers, thermaalbad en lagunen vol met flamingo´s achter ons gelaten om hier even lekker bij te komen. Alhoewel, bijkomen... vanochtend zijn we in de zandduinen gaan Sandboarden - met een snowboard de duinen af. Dat was geweldig, en geweldig intensief. Dus hebben we vanmiddag lekker aan ´t zwembad gelegen met een boek en nieuwe vrienden.

Sorry, we hebben honger het is bij na half 10 en we hebben nog niet gegeten. Alvast een gelukkig nieuwjaar!!

Iwan & Ester

Fijne jaarwisseling daar onder de evenaar ! Zojuist op het nieuws dat het oosten van Argentinie (oa Buenos Aires) geteisterd wordt door heeel veeel regen; maak je borst maar nat !
Wij kijken uit naar de volgende update/fotoserie.

Manon en Mario

Leuk dat jullie weer een berichtje achter hebben gelaten! En mooie foto's weer hoor :)
In ieder geval fijne jaarwisseling..we missen jullie! (L)

Kus ons

ps: Wij krijgen een hondje! Jeeaahh!

Hans Stupers

Ik kan met alle eerlijkheid zeggen. Ik ben JALOERS. Wat een leuke verhalen en wat een mooie foto's. Paul, we hebben heel wat bij te praten als je weer terug in Den Bosch bent. Maar voor nu moet je nog lang genieten en nog langer na gaan genieten. Alvast een gelukkig nieuwjaar.

Cees & Cora v.d.Ven

Lieve Paul en Jannie,

Jammer dat wij niet wisten dat jullie op die fantastische zoutvlakte zouden komen , want dan hadden wij natuurlijk "Strooizout "besteld want dat kunnen wij hier straks nog wel gebruiken denken wij.
Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken zeg. In 1 woord geweldig. We hopen dat jullie daar nog hele mooie dingen mogen zien en wensen jullie bij deze een gezellige jaarwisseling en voor jullie beiden een " Feliz ano nuevo ".
Groetjes en een dikke kus van ons!!

Maria

Lieve Jannie en Paul,
Wat super om jullie verslagen zo te lezen en door te krijgen dat jullie je aan het vermaken zijn: ga zo door!
Ik wens jullie een geweldig uiteinde toe en dat 2010 knallend ingeluid mag gaan worden!

Liefs kusxx Maria

Pa en ma J

Paul en Jannie en alle meelezers,

Een goed, gezond en gelukkig Nieuwjaar toegewenst van ons, waar je ook bent op deze aardbodem.

Jan en Mariëtte

kelly en ringo

een gelukkig, gezond en geweldig 2010!!
Ik kan me bij die foto's gewoon niets voorstellen, ik denk dat je het pas tot je doordringt als je er staat!!!

XXX

Karin

Hey Paul en Jannie,

Wat een leuke verhalen weer en mooie foto's!

Nog de allerbeste wensen voor 2010! Dat het maar een goed, gelukkig en gezond jaar mag worden.

Liefs
Karin

Denise

Hellow!!
Ik heb ook eindelijk jullie linkje! Nog steeds de beste wensen voor 2010!
Ik hoop dat jullie het super naar je zin hebben, maar gezien de foto's gaat het goed. Ik heb voor lilly chinchy een keer een tuigje gemaakt waarmee ik met dr door het huis kon wandelen...dat vond ze leuk joh!!! kon ze eindelijk dr energie kwijt!!! Heel veel plezier!
Dikke kus,
Denise